Vrácení zboží a reklamace

CHCEŠ VRÁTIT ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ, AŤ UŽ Z DŮVODU ŠPATNÉ VELIKOSTI NEBO NĚČEHO JINÉHO? NEVADÍ, ZBOŽÍ ZAŠLI ZPĚT A MY TI VRÁTÍME PENÍZE.

Ze zákona lze zakoupené zboží, bez udání důvodu, vrátit do 14 dnů od data převzetí. Vrátit ho lze pouze v původním stavu, bez známek jakéhokoli použití. Zboží nám prosím vracej čisté, nenošené a včetně všech jeho součástí.

1. Vyplň FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.

2. Krabici s teniskami, spolu s vyplněným formulářem, vlož do kartonové krabice, aby nedošlo k poškození originálního boxu od tenisek během přepravy. Prosím nepřelepuj originální krabici!

3. V mobilní aplikaci Zásilkovna vytvoř štítek pro odeslání na níže uvedené údaje a zboží odnes na jednu z poboček Zásilkovny

Vilém Dýčka
+420 727 808 014
v.dycka@gmail.com

Jako způsob doručení zvol "doručení na VÝDEJNÍ MÍSTO", kterým je KOPÍROVACÍ A TISKOVÉ CENTRUM ZLÍN, nebo nám můžeš vrátit zboží přímo na naší prodejně ve Zlíně.

Zásilky zaslané zpět přes jiného dopravce, jako je např. Česká pošta, PPL, DPD atp., NEJSOU AKCEPTOVÁNY.

Peníze na tvůj účet budou zaslány do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než bude zboží vráceno a zkontrolováno.

Splňuje reklamované zboží aspoň jednu z těchto bodů?

  • výrobní vada
  • zboží došlo poškozené
  • přišlo jiné zboží než bylo objednané

Pokud ANO, vyplň FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE a zboží pošli pečlivě zabalené na výše zmíněné výdejní místo.

V případě, že máš jakékoliv dotazy ohledně reklamace, kontaktuj nás na e-mail reklamace@roomstock.cz.

K urychlení vyřízení reklamace nafoť detailně vadný produkt a zašli spolu s dotazem, či důvodem reklamace, na uvedený e-mail. 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz