Časté dotazy (FAQ)

sneakers_2

Je vaše zboží originální?

Ano. Veškeré nabízené zboží je originální a ve 100% stavu. Za originalitu ručíme vrácením peněz. U nás se padělků bát nemusíš, jelikož všechno zboží, které přijímáme na náš sklad, prochází důkladnou kontrolou. Věř, že si nechceme kazit naši letitou image. 

Je všechno zboží, které máte na e-shopu skladem?

Ano. Veškeré zboží, které visí na našem e-shopu je momentálně skladem, a to včetně všech velikostí, které pod daným zbožím nabízíme.

Co znamená (GS) a (W)?

(GS) a (W) je označení velikostí, které nalezneš u značky Nike a Air Jordan.

GS neboli Grade School je značení pro dětské boty, které jsou vyráběny od velikosti 35,5 až 40.
W neboli Women pak značí dámské tenisky. 

Jaký je rozdíl mezi dámskou (W) a dětskou (GS) velikostí?

Rozdílem je pouze odlišná konstrukce. GS tenisky jsou užší, aby lépe seděly na užší chodidla. Vzhledově se nijak neliší.


delivery  &  credit-card

Jak mohu zboží zaplatit?

Na našem českém e-shopu lze platit: online platbu kartou, online platbu Apple pay, online bankovní převod, převodem na účet nebo na dobírku.

Jakého přepravce si mohu zvolit pro doručení mé objednávky?

Lze zvolit pouze Zásilkovnu Z Point nebo Zásilkovnu na adresu.

Jak mohu získat dopravu zdarma?

Dopravu zdarma lze získat platbou předem.

Posíláte i na Slovensko?

Ano. Naše zboží distribuujeme samozřejmě i na Slovensko. Pro slovenský trh máme zvlášť e-shop se slovenskou doménou. 


checkout

Neprošla mi online platba kartou, co mám dělat?

Jestliže ti neprošla online platba, kontaktuj nás buď prostřednictvím chatbota nebo na emailovou adresu. Objednávku buď stornujeme nebo změníme způsob platby.

Můžu změnit způsob platby nebo doručení, když jsem už vytvořil objednávku? 

Ano, jsme schopni změnit jak způsob platby, tak i způsob dopravy. 

Můžu zboží stornovat?

Zboží lze stornovat do 15 minut od vytvoření objednávky, stačí nám napsat na chatbota, email či sociální sítě.


product-return

Je možné zboží vyměnit?

Bohužel výměna není možná. Maximálně můžeš zboží vrátit, pokud ti nesedla velikost, a to na své náklady. Pokud chceš jinou velikost, musíš jí znovu objednat. Více nalezneš zde.

Kolik dní mám na vrácení zboží?

Na vrácení zboží máš 14 dní od data převzetí zboží.

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Postup pro vrácení zboží nalezneš zde.

Jak mám vytvořit štítek pro vrácení/reklamaci?

Přehledný a jednoduchý návod, na vytvoření vratkového či reklamačního štítku, nalezneš zde.


coupon

Kde mohu být informován ohledně nových produktů a získávat dřívější přístup ke slevám?

Informace o naskladnění nových párů, přístupy ke slevám a mnoho dalšího, získáš přihlášením k našemu newsletteru.

Nabízíte slevu na první nákup?

Ano, slevu na první nákup nabízíme. Jediné, co pro její získání musíš udělat je, že se přihlásíš k odběru našeho newsletteru.


ellipsis

Jste reseller nebo retailer?

Fungujeme jako resell online obchod, jelikož všechno limitované zboží pro tebe sháníme sami a nemáme žádnou smlouvu s retailerem, který by nás zásoboval aktuálními kolekcemi.

Je možné si vaše zboží někde vyzkoušet?

Bohužel ne, jsme pouze online internetový obchod. Žádnou kamennou prodejnu nikde nemáme. Jestli si nejste jisti velikostí bot, může ti pomoci třeba naše velikostní tabulka.

Kde všude vás můžu sledovat nebo kontaktovat?

instagram (1)   FB icon   tiktok   email (1)

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz